« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
S početkom školske godine Strukovna škola Đurđevac obilježila je svojih prvih 5 godina uključenosti u program Europske unije Erasmus+. Iako smo relativno novi u tom programu, koji bilježi 36 godina postojanja, uspješno smo se uključili u gotovo sve vrste projekata u koje se strukovne škole mogu uključiti – od područja strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, projekata iz opće-obrazovnog područja, do projekata usmjerenih razvoju novih obrazovnih programa i nastavnih materijala, uvođenju inovacija u nastavni proces te intenzivnijem povezivanju s tržištem rada.
Ukupno je provedeno 7 projekata kroz koje je 106 učenika i 22 nastavnika sudjelovalo na mobilnostima u inozemstvu te su na taj način usavršili svoja znanja i vještine.
Prvi Erasmus+ KA1 projekt „Skills in IT and Mechatronics Practical Learning (SIMPLE)“ školi je odobren 2018. godine, a bio je usmjeren na provedbu stručne prakse učenika u inozemstvu te aktivnosti stručnog usavršavanja nastavnika (job shadowing) u partnerskim školama. Nastavak ovih aktivnosti uslijedio je novim KA1 projektom „Skills in Practical Interdisciplinary Environment (SPIDER)“, koji je odobren 2020. godine.
Paralelno je škola provodila i dva projekta školskih partnerstava (KA229) – „Sync with Nature“ i „Light My Engine“. Projekti školskih partnerstava omogućili su našim učenicima stjecanje novih znanja i iskustava kroz druženje i rad na zajedničkim temama s učenicima inozemnih partnerskih škola.
Kao partnerska ustanova Strukovna škola Đurđevac sudjelovala je i u tri projekta strateških partnerstava (KA202) – „European Partnership in Vocational Education“, „From Technical Drawing to CNC Program“ i „Technical Innovations in Theory and Practice“. Kroz ovu vrstu projekata ostvarena je vrlo značajna suradnja s partnerskim ustanovama i organizacijama na području povezivanja obrazovanja s potrebama tržišta rada, razvoja novih obrazovnih programa i pripadajućih digitalnih nastavnih materijala te sustava za učenje na daljinu.
Mrežu partnerskih organizacija Strukovne škole Đurđevac danas čini 21 obrazovna ustanova, klasteri i tvrtke iz 12 europskih zemalja. S početkom 2023. godine školi je dodijeljena i Erasmus akreditacija za područje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, čime smo otvorili vrata novim suradnjama na projektima mobilnosti učenika i nastavnog osoblja.
Osim navedenih aktivnosti škola je vrlo aktivna i u organizaciji dolaznih mobilnosti inozemnih učenika i nastavnog osoblja. Dosad nas je kroz aktivnosti kratkoročne i dugoročne stručne prakse, zajedničkih mobilnosti te međunarodnih natjecanja posjetilo ukupno 69 učenika iz inozemstva. Također, kroz aktivnosti praćenja rada (job shadowing), stručne edukacije, studijske posjete i tematske sastanke dosad smo ugostili ukupno 67 nastavnika i ravnatelja iz inozemnih partnerskih škola te zaposlenika partnerskih tvrtki.
Sve nabrojene uspjehe u provedenim projektima obilježili smo prikladnim aktivnostima u tjednu od 9. do 14. listopada 2023., u okviru ovogodišnjih inicijativa Erasmus Days, European Vocational Skills Week i EU Year of Skills. Tijekom Dana otvorenih vrata škole održan je info dan Erasmus+ projekata, na kojem su predstavljene sve dosad provedene mobilnosti. Za učenike 1. i 2. razreda organizirana su predavanja o mogućnostima uključivanja u projekte mobilnosti, a članovi projektnog tima Branko Pleadin, Filip Adaković, Petra Sobota Frčak i Jasmina Šostarec učenicima su prezentirali primjere aktivnosti koje je škola dosad provodila kroz Erasmus+ projekte. Postavljena je i izložba fotografija s provedenih mobilnosti, a za kraj su održani Erasmus kviz i tombola, što je izazvalo velik interes svih učenika škole.
U okviru Erasmus Days događanja održana je i početna konferencija projekta KA121 projekta "Mreža prilika 2023", kroz koji će preko 30 učenika Strukovne škole Đurđevac imati priliku obavljati stručnu praksu u inozemstvu, a dvoje nastavnika će sudjelovati na aktivnostima praćenja rada (job shadowing) i poučavanja i osposobljavanja u inozemnim partnerskim školama.