« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ovaj je tjedan u 2.a razredu bilo zanimljivo. Naime, u sklopu međunarodnog obrazovnog projekta Spektar, a povodom Svjetskog dana učitelja (5.listopada), na satu Engleskog jezika učenici su zamijenili uloge s nastavnicom. Učenici Luka Šimunko i Patrik Perušić postali su nastavnik na jedan sat, a nastavnica Kristina Kuhar uklopila se u ostatak razreda.
Što o nastavnom satu kaže nastavnica Kristina Kuhar i ostali učenici pročitajte u nastavku.
Čuli smo da je Luka Šimunko u početku svojoj ulozi pristupio vrlo šaljivo, no kako je vrijeme prolazilo bio je sve ozbiljniji i stroži jer su ga učenici, kako kaže, 'izbacili iz takta' postavljajući niz, po njemu, bespotrebnih pitanja i ne pridržavajući se discipline na satu. Čak je uspio podijeliti i kaznene zadatke nemirnim učenicima - ispisivanje jedne riječi na engleskom jeziku 20 puta!
Nije samo Luka bio taj koji je komentirao ponašanje učenika, već su i učenici komentirali Luku kao nastavnika i savjetovali mu da im ubuduće osigura više vremena za rješavanje zadataka te da svakoga od njih tijekom sata prozove nekoliko puta.
Nastavnik - učenik Patrik Perušić u početku je krenuo strogo i odvažno, međutim do kraja sata popustila mu je koncentracija i izbacili su ga iz takta neposlušni učenici koji su žvakali žvakaće gume, upotrebljavali mobitele na satu i gađali ga papirićima!
Navodno se među nestašnim učenicima isticala Kristina Kuhar.
Učenici su savjetovali Patriku da ubuduće bude koncentriraniji tijekom provjeravanja rješenja zadataka.
Nastavnica Kristina Kuhar istaknula je da joj je u početku bilo jako teško ne reagirati na ometanje nastave, ali se kasnije potpuno uživjela u ulogu. Cilj je bio oponašati ponašanje učenika da razredni odjel vidi kako to izgleda iz druge perspektive. Nastavnica je tijekom sata igrala dvije različite uloge - mirne učenice, koja je znala odgovor na svako pitanje i one nemirne, koja je ometala nastavu, tipkala na mobitel i bacala papiriće po razredu.
Sve u svemu, nastavnica je zadovoljna oblicima i metodama rada kojim su se koristitli 'novi' nastavnici, svaki je sat započeo motivacijom koja je uključila učenike u temu nastavnog sata, a dečki su se jako dobro držali u novim ulogama.
Koliko su učenici taj sat naučili, pokazat će vrijeme.
Ovaj nastavni sat održan je sklopu međunarodnog obrazovnog projekta Spektar koji se temelji na različitosti, interkulturalnosti i prihvaćanju. Ciljevi projekta su promovirati vrijednosti i značaj nastavničke profesije, cjeloživotno učenje i globalno obrazovanje