
| « Prosinac 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Ovaj je tjedan u 2.a razredu bilo zanimljivo. Naime, u sklopu međunarodnog obrazovnog projekta Spektar, a povodom Svjetskog dana učitelja (5.listopada), na satu Engleskog jezika učenici su zamijenili uloge s nastavnicom. Učenici Luka Šimunko i Patrik Perušić postali su nastavnik na jedan sat, a nastavnica Kristina Kuhar uklopila se u ostatak razreda.
Što o nastavnom satu kaže nastavnica Kristina Kuhar i ostali učenici pročitajte u nastavku.
Čuli smo da je Luka Šimunko u početku svojoj ulozi pristupio vrlo šaljivo, no kako je vrijeme prolazilo bio je sve ozbiljniji i stroži jer su ga učenici, kako kaže, 'izbacili iz takta' postavljajući niz, po njemu, bespotrebnih pitanja i ne pridržavajući se discipline na satu. Čak je uspio podijeliti i kaznene zadatke nemirnim učenicima - ispisivanje jedne riječi na engleskom jeziku 20 puta!
Nije samo Luka bio taj koji je komentirao ponašanje učenika, već su i učenici komentirali Luku kao nastavnika i savjetovali mu da im ubuduće osigura više vremena za rješavanje zadataka te da svakoga od njih tijekom sata prozove nekoliko puta.
Nastavnik - učenik Patrik Perušić u početku je krenuo strogo i odvažno, međutim do kraja sata popustila mu je koncentracija i izbacili su ga iz takta neposlušni učenici koji su žvakali žvakaće gume, upotrebljavali mobitele na satu i gađali ga papirićima!
Navodno se među nestašnim učenicima isticala Kristina Kuhar. ![]()
Učenici su savjetovali Patriku da ubuduće bude koncentriraniji tijekom provjeravanja rješenja zadataka.
Nastavnica Kristina Kuhar istaknula je da joj je u početku bilo jako teško ne reagirati na ometanje nastave, ali se kasnije potpuno uživjela u ulogu. Cilj je bio oponašati ponašanje učenika da razredni odjel vidi kako to izgleda iz druge perspektive. Nastavnica je tijekom sata igrala dvije različite uloge - mirne učenice, koja je znala odgovor na svako pitanje i one nemirne, koja je ometala nastavu, tipkala na mobitel i bacala papiriće po razredu.
Sve u svemu, nastavnica je zadovoljna oblicima i metodama rada kojim su se koristitli 'novi' nastavnici, svaki je sat započeo motivacijom koja je uključila učenike u temu nastavnog sata, a dečki su se jako dobro držali u novim ulogama.
Koliko su učenici taj sat naučili, pokazat će vrijeme. ![]()
Ovaj nastavni sat održan je sklopu međunarodnog obrazovnog projekta Spektar koji se temelji na različitosti, interkulturalnosti i prihvaćanju. Ciljevi projekta su promovirati vrijednosti i značaj nastavničke profesije, cjeloživotno učenje i globalno obrazovanje