« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Opis mobilnosti:
Vrijeme održavanja: 18. – 23. studenog 2018.
Mjesto održavanja: Senigallia, Italija
Ustanova primateljica: Istituto di Istruzione Superiore “Bettino Padovano”, Senigallia
U razdoblju od 18. do 23. studenog 2018. nastavnik elektrotehnike Branko Pleadin sudjelovao je na nastavničkoj mobilnosti u partnerskoj školi Istituto di Istruzione Superiore “Bettino Padovano” iz Senigallie u Italiji. Riječ je o strukovnoj školi koja je osnovana na inicijativu lokalnih vlasti i predstavnika regionalnih gospodarskih subjekata. Škola provodi obrazovne programe u području elektrotehnike, strojarstva, zaštite okoliša, mode te osobnih i zdravstvenih usluga.
U sklopu radnog dijela programa mobilnosti, koji je obuhvaćao aktivnosti praćenja svih faza nastavnog rada (job shadowing), nastavnik Branko Pleadin prisustvovao je realizaciji nastave strukovnih predmeta iz područja elektrotehnike, strojarstva i računalstva. Praćenje rada talijanskih nastavnika uključivalo je:
Kroz svakodnevne radne aktivnosti nastavnik Branko Pleadin usavršio je svoje kompetencije u području:
Osnovni cilj ove mobilnosti bio je upoznati primjere dobre prakse o efikasnom načinu organizacije praktičnog osposobljavanja učenika u skladu s potrebama tržišta rada. Strukovna škola Istituto di Istruzione Superiore “Bettino Padovano” je primjer obrazovne ustanove koja ima čvrste veze s gospodarstvom, redovito uvodi inovacije u nastavni proces te prati brze promjene tehnologije. Tijekom mobilnosti realiziran je i posjet lokalnoj tvrtki "Bucci" koja se bavi proizvodnjom metalne galanterije. Iako se velik dio praktične nastave provodi u proizvodnim pogonima lokalnih tvrtki, škola ima vrlo dobro opremljene radionice za praktičnu nastavu i specijalizirane učionice, gdje je moguće odraditi i vrlo zahtjevne radne zadatke tijekom praktičnog osposobljavanja u školi.
Najznačajniji primjeri dobre prakse iz partnerske ustanove koje će nastavnik nastojati primijeniti u matičnoj ustanovi su:
Po povratku u matičnu školu, navedeni primjeri dobre prakse integrirani su u izradu strateškog plana unaprjeđenja organizacije vježbi i praktične nastave učenika u radionicama Strukovne škole Đurđevac i radionicama lokalnih tvrtki.
Kulturološke aktivnosti tijekom mobilnosti obuhvatile su posjet spiljama Frassasi, gradiću Corinaldo te lokalnim muzejima i izložbama u regiji Marche.
Tijekom boravka u partnerskoj školi postavljeni su temelji za buduću suradnju između Strukovne škole Đurđevac i IIS „Bettino Padovano“, prvenstveno u području Erasmus+ KA102 i KA229 projekata.
Mobilnost je sufinancirana sredstvima programa Europske unije Erasmus+.