« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Strukovna škola Đurđevac je od 9. do 13. prosinca 2019. godine bila domaćin prve učeničke mobilnosti u okviru Erasmus+ KA229 projekta „Light My Engine!“. Na mobilnosti je sudjelovalo 6 učenika i 2 nastavnika u pratnji iz partnerske škole IIS Bettino Padovano, Senigallia (Italija), 6 učenika i 2 nastavnika u pratnji iz partnerske škole IES La Marxadella, Torrent (Španjolska) te 12 učenika i 4 nastavnika iz Strukovne škole Đurđevac.
Tijekom mobilnosti u Đurđevcu učenici Strukovne škole Đurđevac su zajedno s inozemnim učenicima izradili 3D model prednjeg dijela prototipa električnog vozila koristeći se CAD softverom. Učenici i nastavnici svih triju škola okušali su se u vožnji solarnog vozila Strukovne škole Đurđevac, a tom su prilikom ujedno i razmijenili iskustva u vezi tehničkih karakteristika i izrade samog vozila te postavili temelje novom projektu u skoroj budućnosti.
Za sve sudionike mobilnosti organiziran je i posjet tvrtki Rimac automobili u Svetoj Nedelji te Tehničkom muzeju Nikola Tesla u Zagrebu gdje su se upoznali s povijesnim razvojem strojeva, ali i najnovijim dostignućima u automobilskoj industriji. Slobodno vrijeme iskorišteno je za posjet Adventu u Zagrebu.
Dodatna kulturološka aktivnost obuhvatila je razgledavanje utvrde Stari grad Đurđevac te kompleksa Hrvatske Sahare.
Za učenike je ovo bila sjajna prilika da poboljšaju vlastito znanje engleskog jezika (slušanje, pisanje, čitanje i govor) te svoje prezentacijske vještine, što ih je dovelo do snažnije percepcije vlastitih sposobnosti, ujedno podižući njihovo samopoštovanje. Činjenica da su pratili prezentacije drugih učenika također je produbila njihovo znanje o međunarodnoj povijesti, književnosti i umjetnosti te povećala njihovo zanimanje i znatiželju za druge kulture. Timskim radom tijekom kviza i na dizajnu dijelova 3D prototipa povećala je njihove vještine suradnje, kako među sobom tako i s inozemnim učenicima.
Program mobilnosti završio je zajedničkim druženjem uz večeru i kviz vezan uz nova saznanja i informacije o tehnološkim inovacijama naučene tijekom mobilnosti.