« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Opis mobilnosti:
Vrijeme održavanja: 4. – 10. studenog 2018.
Mjesto održavanja: Sevilla, Španjolska
Ustanova primateljica: Colegio Salesianos San Pedro
U okviru nastavničke mobilnosti Erasmus+ projekta „Skills in IT and Mechatronics Practical Learning“ nastavnik računalstva Tihomir Robotić posjetio je školu Colegio Salesianos San Pedro u španjolskoj Sevilli, koja djeluje u sklopu obrazovne ustanove Salesianos Triana. Salesianos Triana je ustanova koja integrira dječji vrtić, osnovnu školu, srednju školu i srednje strukovno osposobljavanje. Na taj način omogućena je izuzetna vertikalna i horizontalna prohodnost sudionika obrazovnog procesa.
Radni dio programa obuhvaćao je aktivnosti praćenja svih faza nastavnog rada (job shadowing), što je uključivalo:
Nastavnik Tihomir Robotić prisustvovao je realizaciji nastave u obrazovnim programima DAM (Development of Multiplatform Application), FPB (Basic Professional Formation) i Teleco (Telecommunications).
Kroz svakodnevne radne aktivnosti usavršio je svoje kompetencije u području:
Najznačajniji primjeri dobre prakse iz partnerske ustanove koje će nastavnik nastojati primijeniti u matičnoj ustanovi su:
Colegio Salesianos San Pedro ima i specifičan način organizacije strukovnog obrazovanja, gdje postoje posebni razredni odjeli za učenike s teškoćama i one koji su odustali od upisanih programa. Najpozitivnija iskustva su iz prisustvovanja nastavi iz DAM (Development of Multiplatform Application) programa, jer se kompletna nastava izvodi na računalu, učenici ne vode apsolutno nikakve bilješke, nemaju knjige, ne koriste penkalo ili olovku. Iako se nastava u potpunosti izvodi na španjolskom jeziku, korištenje online tutoriala na engleskom jeziku je uobičajena stvar. Učenici se motiviraju za pronalazak vlastitih materijala iz kojih će učiti te posjet stručnim web stranicama. U telekomunikacijskoj učioni koristi se koncept „bring your own device“. Učenici sami donose svoje laptope od kuće i koriste ih za rad u nastavi.
Slobodno vrijeme iskorišteno je za obilazak kulturnih i povijesnih znamenitosti Seville.
Tijekom boravka u partnerskoj školi ostvareni su i brojni kontakti sa španjolskim nastavnicima koji su iskazali interes za nastavak suradnje sa Strukovnom školom Đurđevac na budućim projektima.
Mobilnost je sufinancirana sredstvima programa Europske unije Erasmus+.