preskoči na sadržaj

Strukovna škola Đurđevac

Login
Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Projekti

Solarno vozilo Rooster Solari FI2020

glavni sponzor:

Erasmus+ i drugi projekti:

BE WORLD CLASS

Obrazovanje

Studiranje

OLS (slovenski jezik)

Korisničke upute za OLS mrežnu jezičnu procjenu i jezični tečaj slovenskog jezika.

Organizacijske informacije
Video s mobilnosti

Provedba mobilnosti

Trotjedna mobilnost učenika u Sloveniji provedena je od 4. do 22. ožujka 2019. godine. Mobilnost je realizirana u partnerstvu sa Šolskim centrom Velenje, a održana je u njihovom Medpodjetniškom izobraževalnom centru (MIC), koji je svojevrsni centar kompetentnosti za područje elektrotehnike, računalstva i strojarstva.

Na mobilnosti je sudjelovalo 8 učenika trećeg i i četvrtog razreda zanimanja tehničar za mehatroniku te 4 CNC operatera iz drugog razreda. Nastavnici u pratnji bili su Slavko Majstorović, Dejan Rakijašić i Lovorka Kučinić.

Osnovni cilj mobilnosti bilo je usavršavanje stručnih znanja i vještina iz područja senzorike, mikroupravljača, industrijske robotike i automatizacije (tehničari za mehatroniku) te programiranja i upravljanja CNC strojevima, laserskim i plazma rezačima te automatiziranim rješenjima u proizvodnji 3D modela (CNC operateri).

Tijekom trotjedne stručne prakse učenici trećeg razreda zanimanja tehničar za mehatroniku unaprijedili su svoje kompetencije iz područja senzorike i programiranja mikroupravljača, što uključuje:

  • primjenu različitih vrsta senzora u industrijskim procesima
  • odabir i ugradnju odgovarajuće vrste senzora prema zahtjevima sustava
  • pronalazak i otklanjanje pogrešaka na senzorima
  • zamjenu neispravnih senzora
  • upravljanje memorijom i stanjima registara mikroupravljača ovisno u željenoj funkciji
  • primjenu kombinacijskih, sekvencijskih, vremenskih i brojačkih funkcija mikroupravljača
  • korištenje prekidnog načina rada mikroupravljača
  • primjenu senzora i mikroupravljača u automatiziranim sustavima i uređajima za upravljanje i regulaciju

Učenici četvrtog razreda zanimanja tehničar za mehatroniku unaprijedili su svoje kompetencije iz područja industrijske robotike i automatiziranog upravljanja, što uključuje:

  • razlikovanje vrsta industrijskih robota i njihove kinematičke strukture
  • kalibraciju robota
  • programiranje industrijskog robota prema zadanom zadatku pomoću privjeska ili programske podrške
  • prepoznavanje i otklanjanje grešaka prilikom izvođenja robotskog programa
  • preventivno održavanje robota
  • primjenu različitih načina programiranja programirljivih logičkih upravljača (PLC)
  • primjenu logičkih, vremenskih, brojačkih i aritmetičkih funkcija PLC-a
  • korištenje prekidnog načina rada PLC-a
  • izvođenje električne instalacije automatiziranog sustava
  • povezivanje PLC-a s računalom i HMI sustavom
  • primjenu upravljanja pomoću frekvencijskih pretvarača i brzih brojača
  • izradu modela automatiziranom sustava pomoću PLC-a i robota

Učenici drugog razreda zanimanja CNC operater unaprijedili su svoje kompetencije iz područja programiranja i upravljanja CNC strojeva, što uključuje:

  • primjenu CAD-CAM programskih alata za modeliranje jednostavnih 3D modela
  • izvođenje simulacije u CAD-CAM programskom alatu
  • primjenu G-koda u CAD-CAM programskom alatu za CNC tokarilicu i glodalicu
  • kreiranje CNC programa za izvođenje operacija na tokarilici i glodalici
  • kontrolu stanja senzora i izvršnih elemenata tijekom izvođenja CNC programa
  • primjenu digitalnog i analognog upravljanja CNC strojem
  • izvođenje dvoosne i višeosne interpolacije
  • otkrivanje i otklanjanje programskih ili mehaničkih grešaka na CNC stroju
  • izradu jednostavnih predmeta na CNC tokarilici i glodalici

Svaki od učenika je usvojena znanja i vještine primijenio prema vlastitoj ideji te su kao konkretni rezultat stručne prakse nastali funkcionalni predmeti i automatizirani uređaji. Po povratku s mobilnosti završni proizvodi prezentirani su nastavnicima i učenicima Strukovne škole Đurđevac, a u sklopu završne konferencije projekta i prisutnim poslodavcima, koji su na taj način dobili uvid u znanja i vještine učenika.

Kako bi stekli što bolji uvid u proizvodnju i poslovanje tvrtki u svojoj struci, svakodnevni način rada CNC operatera, programera i tehničara za održavanje sustav automatizacije te organizaciju većih proizvodnih pogona, učenici su tijekom mobilnosti posjetili regionalnu tvrtku Tehnos, koja se bavi proizvodnjom poljoprivredne i proizvodne mehanizacije. Zaposlenici tvrtke učenicima su prezentirali svakodnevne radne zadatke, tehnološka područja koja razvijaju, kao i mogućnosti napredovanja u toj struci koja doživljava sve brži razvoj.

U slobodno vrijeme učenicima su organizirani posjeti turističkim i povijesnim znamenitostima Velenja i Ljubljane te upoznavanje tradicionalne lokalne kulturne i gastronomske ponude.

Tijekom mobilnosti primijenjen je ECVET sustav, temeljem kojeg su učenicima priznati ostvareni ishodi učenja tijekom stručne prakse u inozemstvu. Također, od strane partnerske organizacije učenicima su izdane i potvrde o sudjelovanju na stručnom osposobljavanju, a od strane Strukovne škole Đurđevac izdane su im Europass Mobility potvrde koje potvrđuju znanja i vještine stečene tijekom mobilnosti.

Tijekom priprema za mobilnost učenici su sudjelovali u mrežnom jezičnom tečaju slovenskog jezika te su na taj način usavršili i svoje jezične vještine-

Mobilnost je sufinancirana sredstvima programa Europske unije Erasmus+.

preskoči na navigaciju